متخصصین حوزه تبلیغات می گویند هر کسب‌وکار فقط هفت ثانیه فرصت دارد تا اولین تأثیر را در ذهن مخاطب بگذارد. و به نظرتان اولین چیزی که نظر مخاطب را جلب می‌کند، چیست؟ احتمالا لوگو و عناصر برندینگ مرتبط (مانند بسته‌بندی یا طراحی برند تاچ‌پوینت‌ها). گاهی اوقات برندها به دلیل استفاده از لوگوی اشتباه، نام دشوار یا نامناسب و یا نداشتن چشم‌انداز و مأموریت مشخص، توجه مشتریان را جلب نمی‌کنند.برای ریبرندینگ و ساخت هویت برندی به یاد ماندنی کافی است کسب‌وکار خود را نو کنید، یک لوگو یا نام جدید طراحی کنید، یا اهداف، مأموریت و چشم‌انداز جدیدی را برای کسب‌وکار خود تعریف کنید.ریبرندینگ بیانگر پویایی شماست و نشان می‌دهد که به نیازهای مشتریان توجه می‌کنید و خودتان را با آن‌ها تطبیق می‌دهید.