کاربران در دنیای مجازی علاوه بر فعالیت در شبکههای اجتماعی، کنکاش در موتورهای جستجو و خرید اینترنتی، حضور گسترده در گوشه و کنار وبها و صفحات اجتماعی دارند و این امر نشان از توجه ویژه به ضرورت ایجاد استراتژی در این فضا را دوچندان میکند چراکه کسب و کارها باید بتوانند از این پتانسیل برای استفاده حداکثری بهره مند شوند.
واقعیت این است که اگر صاحبان برندها، در فضای برخط حضور پررنگی نداشته باشند، طیف گستردهای از مخاطبان خود را از دست خواهند داد !
جمعیت بسیاری از مخاطبان هدف ،زیست بر خط و مجازی دارند و تبدیل این گستره از ساکنان فضای مجازی به مشتریان بالقوه، وظیفه کارشناسان متخصص تیم دیجیتال مارکتینگ فراهنگ است.
بر همین اساس استراتژی تیم دیجیتال مارکتینگ برپایه استفاده از تمامی ظرفیتهای فضای مجازی است. این تیم با تولید محتوای خلاقانه و تخصصی و نشر هدفمند و به موقع پیام در فضاهای پربازدید باعث شده تا امروز، فراهنگ ارائهدهنده خدمات متنوع پیشرو و قابل توجهی برای توسعه کسب و کارهای مشتریان خود در فضای مجازی باشد.
دپارتمان دیجیتال مارکتینگ فراهنگ علاوه برنوشتن استراتژی، تولیدمحتوا و ایدهپردازی در شبکههای اجتماعی اینستاگرام و تلگرام، پیام رسان های داخلی ،آپارات و... با همکاری تنگاتنگ با اینفلوئنسرها، سلبریتیها و ورزشکاران فعال در حوزه مجازی در زمینههای مختلف، ضمن تولید محتوای درست و هدفمند به نشر گسترده آن نیز اقدام می نماید.