فراهنگ ؛مرکز مدیریت رسانه
مردادماه۱۳۷۸ که فراهنگ شکل گرفت، خود را محدود به جغرافیایی خاص نکرد و با ایجاد و استقرار نمایندگیها در تهران و کیش فعالیتهای حوزه تبلیغی خود را بهصورت ملی فراگیر کرد. برای فراهنگ از ابتدا نقطه هدف همیشه فراتر از خواسته زمانه بوده و ترجیح داده در تمامی فعالیتهایاش یک گام پیشتر از آن بردارد و همین امرباعث شد که فراهنگ با جذب هنرمندان و متخصصان حوزه ارتباطات، تبلیغات وگرافیک باشرکتهای زیرمجموعه خود با بیش از ۳۲۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم به یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه اطلاع رسانی و تبلیغاتی در ایران تبدیل شود.
فعالیت درنقاط مختلف کشور،باعث شد فراهنگ به مدت 2 سال عضو شوراي نظارت بر تبليغات سازمان صداوسيماي جمهوري اسلامی ايران،نايبریيس هيات مديره كنسرسيوم پذيرش و پخش پيامهاي بازرگاني صدا و سيماي مراكز استانهاي كشور،نمايندگی انحصاري پذيرش و پخش پيامهاي بازرگاني صدا و سيماي استان خراسان به مدت 5 سال ،عضویت كنسرسيوم پيامهاي بازرگاني شبكه هاي سراسري و راديويي ايران هچنین عضو ورئیس کمیته شهرستـان های انجمن صنفي شركت هاي تبليغــاتي ايــران و مشاور شركت هاي دولتي وخصوصي، موسسات مالي و اعتباری، فرهنگي و شركت هاي سرمايهگذاري خارجي در ايران، مجری انحصاری تبلیغات نمایشگاه بینالمللی مشهد و مجری تبلیغات محیطی در مشهد وجزیره زیبای کیش شود.
شرکت فراهنگ در ادامه فعالیتهایش با شناخت بهموقع تغییرات تکنولوژی در حوزه تبلیغات با برگزاری سمینار بینالمللی سواد رسانهای با همکاری دانشگاه ایتاکا نیویورک اقدام به برگزاری کارگاههای تخصصی در تهران کرد. این اقدام موجب شناسایی، جذب و تشکیل تیمهای فعال در حوزه IT و فضایمجازی و رسانهای شد که نتیجه این رویکرد تبدیل فراهنگ به " مرکز مدیریت رسانه"،منجر به ایجاد بزرگترین مجموعه رسانه ای بخش خصوصی درکشوربا نام هلدینگ«خبر فوری»بود که در حال حاضر با بیش از ۲۵میلیون مخاطب در فضای مجازی در 400 کانال ،پیج در تمامی پلاتفرم ها در قالب بخش خصوصی فعال و پیشرواست.
استراتژی توسعه رسانهای فراهنگ به عنوان مرکزمدیریت رسانه در فضای مجازی واستفاده از ظرفیتهای منحصر بهفرد در موضوعاتی نظیر؛ نظرسنجی، روابطعمومی، مدیریت ارتباط با مشتریان، خبرسازی، کنترل و مدیریت ریسکهای بهوجود آمده در فضای رقابتی آنلاین باعث شد تا در سبد ایدههای خود، از ظرفیتهای رسانههای دیجیتال به نحوه فوقالعاده بهرهمند شده و مشاور و راهبری قابل توجه و مطمئن برای توسعه کسب و کارهای مشتریان خود باشد که حاصل آن تاسیس دپارتمان دیجیتال مارکتینگ سین در جهت تولید محتوا برای کسب وکارهای مجازی بوده است .
فراهنگ در سالهای اخیر با بهرهگیری از مدیران ارشد صنعتی و تجاری در حوزه تدوین استراتژی و بهکارگیری هنرمندان خبره و آشنا با حوزه رسانههای مجازی در کنار رسانههای محیطی، مکتوب، دیداری و شنیداری ایدههای خلاقانه را در چارچوب استراتژی طراحی شده بهعنوان فعالیتهای تبلیغی ، ترویجی ،میانرشتهای و روابطعمومی در اختیار مشتریان خود قرار داده و در چشم انداز آینده اش، حفظ وکسب جایگاه برترینها در کشور و ورود به فعالیت و گسترش آن را فراتر از مرزها ترسیم کند.
دیدگاه خود را بنویسید